Dagens in/ut

IN:
Juice = 45 kCal
Havregrynsgröt, grönt te = 130 kCal
Kycklingsallad = ca 235 kCal
Varm oboy med grädde = 150 kCal (?)
Fisk soppa och tre skivor bröd med ost = 400 kCal (??)
.
Sammanlagt= 960 kCal (det kanske är mer, gissade det mesta för visste inte alls :/)
.
UT:
Promenad 15 minuter (+ övrigt i skolan och så) 30 minuter = -123 kCal
Spin (typ som cykel på ett gym, är det spin haha???) 20 minuter = -215 kCal
Stallarbete och städning 20 minuter = 55 kCal
.
Sammanlagt= -393 kCal
.
Totalt = 960 - 393 = 567 kCal
.
Känns helt okej trots att jag fick i mig grädde och bröd med ost på...
FAST det är för mycket! Det ska bli mindre i morgon. Ska försöka iaf!! Sen på torsdag bär det av mot Stockholm och då kanske det blir svårt men ska FÖRSÖKA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

va ju en bra dag med tanke på grädden å de som du skrev :) Nja det är inte riktigt spinn om man cyklar på ett gym, för det är massa olika sitt och ståställningar och olika takter i inervaller på spinning :) Om du inte vet vad saker innehåller så sök bara tex "fisksoppa kalorier" på google så kommer det upp alternativ så får man ta det som är mest likt. Jag gör alltid så iaf och det funkar superbra för mig:) <3



tack för kommentaren, btw, men kände mig svag när jag gick och köpte choklad, så dumt gjort! <3

2011-01-12 @ 00:37:29
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ gott :) fick du något smaskigt där? brukar alltid vara så mysigt att äta bprta tycker jag :D då har du ju fisken kvar till idag hihi :)



Jag hade en lugn dag igår, hade huvudvärk hela dagen nästan så de va lite jobbigt. Idag ska jag iväg på samtal samt vägning:O nervös som tusan!

Kramar

2011-01-12 @ 07:21:47
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0