Dagens in/ut

IN:
Havregrynsgröt, grönt te = 130 kCal
Hamburgare bröd, pommes, dressing = ca 300 kCal (vet inte men ungefär)
Glas oboy = 140 kCal
Chokladkross glass = 77 kCal
.
Sammanlagt: 647 kCal
.
UT:
Promenader (hela dagen) ca 40 min = -164 kCal
Stallarbete 25 min = -89 kCal
Handla 20 minuter = -123 kCal
.
Sammanlagt: -376 kCal
.
Totalt= 647 - 376 = 271 kCal
.
Rätt okej ändå med tanke på att jag inte tränat idag :)
Men min mage är typ uppsvullen :( Den har varit det hela dagen även när jag inte åt på flera timmar. Tror jag ska ha mens snart så hoppas att det är därför :(
I morgon ska jag hålla mig bättre på maten! Äta lite, oftare...

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

men det är väl ett skitbra resultat? Ja menar du ville ju gå ner genom att äta nyttigt och mindre och under 500 kcal på en dag är ju mycket mindre :D<3

2011-01-10 @ 23:23:44
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0