Dagens in/ut

IN
Havregrynsgröt och grönt te= 130 kCal
Knäckebröd med riven morot = ca 70 kCal
Clementin = 22 kCal
2 varma mackor med makrill = 400 kCal
3 glas oboy (fuck!! lite onödigt men va sugen på nått sött en lördagskväll) = gissar på 400 kCal -.-
.
Sammanlagt= 1022 kCal (ÅH om jag hade skippat oboyen!!)
.
UT
Promenad 40 min = -143 kCal
Extra (stallarbete, matlagning osv) = ca -100 kCal
.
Sammanlagt= -243
.
Totalt= 779 kCal
Efter ändring (dansen) = 639 kCal! (tycker att det ser way better ut :D
.
Måste säga att det hade gått bra om jag inte hade druckit oboyen. Skulle uj gå bra idag.. ÅH fast annars så gick det rätt bra ;) I morgon ska jag inte äta nått sött :) Åh andra sidan höll jag mig ju till min regel att ligga under 1400 kCal. Men det går att få in mindre...
.
UPDATE: Har dansat nu på kvällen ca 30 min dans/zumba + situps och utfall = - 140 kCal.
så totalt blir 639 kCal = HELT OKEJ :D GÖTT nu behöver jag inte ha så dåligt samvete hihi :D
.
Till JUlIA:
Ja jag kan försöka skriva matdagbok med kCal räkning och så :) Men värderna kommer nog aldrig bli EXAKTA men skriver på ett ungefär okej :D


Kommentarer
Postat av: Julia

TACK :D

kram

2011-01-09 @ 16:25:19
Postat av: Julia

TACK :D

kram

2011-01-09 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0