Dagens in/ut

IN:
En halv grape = 25 kCal
Havregrynsgröt = 130 kCal
Te = 0 kCal
1 kiwi = 31 kCal
Några kycklingbitar (små och platta) = 100 kCal
Tomatsoppa och en macka (tekaka) = 200 kCal
Makrill (sån i konserv vet ni med tomatsås) och ett ägg, juice = 270 kCal
.
Sammanlagt = 731 kCal
.
Gött!! Är ganska nöjd med idag. Vet att jag ätit ganska mycket för är väldigt mätt nu. Men är glad att det ligger på 700 kCal iaf. Eftersom jag inte mått så bra har jag typ legat hela dagen så ha rinte träna något men har kanske gjprt åt ca 1300 kCal eller nått och det får duga. I morgon ska jag rida (på två hästar) och mocka och allt sånt och dessutom promenera till stallet två gånger. Så i morgon kommer det nog gå bättre! :)
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0