Dagens in/ut

IN:
Te = 4 kCal
Havregrynsgröt = 130 kcal
Lax, ris, broccoli, lite kebabsås, lite dipp
Grönt te = 0 kCal
1 ägg
1 lussebulle
2 glas oboy (?!??!?!)
.
UT:
20 situps
utfall
promenad till och från stallet
rida
stallarbete
Lite zumba (kände att jag fick träna lite)
.
FASENSJÄVLAHELVETEJSLHLDGLISHFLDFHALGHALGHA!!!!!!! det som gick så bra idag tills jag gav efter för oboyen. När jag fått i mig ett glas så tog jag bullen och då tog jag ett till. HELVETE vad jag är dum :( :O
.
Gör ingen kCal uträkning idag heller. Gör det kanske i morgon. Ska åka och spänna min tandställning så förhoppningsvis kan jag inte äta så mkt ^^ Så har en ursäkt om jag inte vill äta, Ska fasen inte äta mkt alls i morgon! Ska göra en planering......FUCK!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, det är fruktansvärt onödigt men svårt att ta sig ur när man väl fastnat.. Jag tycker du ska vara väldigt nöjd med dig själv, och så är du jätteduktig med träning och mat! Kramar

2011-01-23 @ 22:41:58
URL: http://proanaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0