Dagens in/ut

Frukost: En liten tekaka med en skinkskiva på, två skålar mjölk och cornflakes = (vet inte exakt så säger 200 kCal så blir det nog lite mer än det ska va)
Clementin= 22 kCal
Middag/kvällsmat: 2 korv med bröd plusketchup, senap och boston gurka, ett glas oboy = 400 kCal
Clementin= 22 kCal
.
Sammanlagt in= 644 kCal
Nu är det så att jag vet inte exakt ALLA kalorier men detta är på ett ungefär, till exempel så är jag gluten alergiker  och därför käkar jag ju annat bröd till korven och tekakan. Jag TROR att det är mindre kalorier i det men är inte säker. Har utgått från en lista jag har med en massa mat och kCal och då tar jag dem siffrorna så dett aär bara på ett ungefär!! :D
.
UT:
Promenad (sammanlagt idag): ca 40 minuter = -100 kCal
Städat i ca 30 - 45 minuter = - 70 kCal
.
Sammanlagt ut= -170 kCal (ungefär)
.
Är faktiskt nöjd med dagens resultat :) Käkade typ ingenting under dagen efter frukosten (bara en clementin) så känns helt ok! Nu ska jag åka och ta in hästarna och sen ska jag lägga mig och sova!

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

sv: mitt "grundläge", eller vad jag ska kalla det, är bättre, men mitt humör svänger väldigt mycket (jag har borderline) så det är bättre nu, fast samtidigt jobbigare. på ngt sätt tycker jag bättre om "depressionsfasen" då jag är för trött och nedstämd och dissocierar för att mitt humör ska kunna svänga överdrivet mycket...



oj vilket långt svar du fick ser jag nu ;)

2011-01-05 @ 22:18:48
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0