Bara en dag till!...

Måste säga att jag tycker att jag har varit duktig denna vecka! Det gäller bara att jag inte äter något sött i morgon heller, då har jag klarat hela veckan! :D Och om jag inte äter något sött imorgon så ska jag verkligen tillåta mig själv att äta vad jag vill på fredag!! Och jag ska njuta till tusen! :D En typ av belöning ^^ Vet att vi ska baka semlebullar så det kommer troligen bli prets första semla på fredag... MEN bara om jag inte äter nått sött i morgon!!!! :)
Ska dessutom träna i morgon... Zumba eller crosstrainer, beror på hur jag känner mig i kroppen om jag är bättre. Hoppas på det.
Nu ska jag sova och vila upp mig inför skolan i morgon! Sov gott alla fina!<3

Kommentarer
Postat av: e

sv: heh , jaa exakt! :)

2011-01-26 @ 21:38:18
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

natti natti du söta!

2011-01-26 @ 23:57:14
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0