Ändrade planer

Gick aldrig till bussen i morse... Åkte med pappa istället till min kompis och var där en timme innan vi åkte in till skolan. När jag kom till henne var det typ 2 timmar efter jag ätit frukost. Jag var inte så hungrig men eftersom jag visste att jag inte skulle få mat på typ 4 timmar till så ville jag inte bli sådär VRÅL hungrig och inte kunna koncentrera mig på den evighetslånga historia lektionen. Så jag började plocka fram lite bröd och kokade te (ja jag gör som jag vill hon min kompis hahaha nej men känner mig som hemma där! ;) ) och ställde fram mjölk och skinka. Trots att jag inte var så hungrig åt jag 4 smörgåsar med skinka på... Dock är dom VÄLDIGT små och platta så var nog inte så farligt ändå!
Sen på skolan käkade jag två små köttbiffar. Med typ 1/4 liten potatis och sen sås. Lite sallad på det också.
Nu när jag kom hem så käkade jag en apelsin och funderar på vad jag ska äta sen...Funderar på att ta en pizzabit. Är trots allt nöjd med veckan och denna veckan har den stora utmaningen varit att inte äta något sött och det har jag ju lyckats med!! :D STOLT!! hihi :D
Hörs sen<3

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

Sa ju att du skulle klara det :D <3

2011-01-27 @ 18:24:41
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

Ja det tycker jag absolut du ska, det förtjänar du efter denna veckan! :)



Nja, har ätit ett knäckebröd nu och är faktiskt mätt. Funderar på att ta lite fun light ist om inte sötsuget går över :P <3

2011-01-27 @ 18:48:45
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

jag kan inte äta semlor, klarar inte av att äta grädde mår illa av det :P



tack :) jo det är skit bra med mig idag faktisk, har ätit bra så då slipper jag ångest osv :P haha sj då? :)<3

2011-01-27 @ 19:21:09
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

kaloroibomber är bra. även om det inte känns så just då. Men min våg visar alltid mindre dagen efter en kaloribomb :P



va härligt, åh tråkigt att plugga :(

2011-01-27 @ 20:27:56
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0