Tips - Cellenzym

Kom på att jag har en massa Enzym tabletter i väskan... Pappa och mamma köper sånt och jag tar dom ibland... men nu ska jag börja ta dom ca 3 gånger per dag!
Dom är bra för att bryta ner maten. Ni vet att man har ju enzymer i kroppen men dessa tabletterna hjälper lixom till att bryta ner maten. Den kan hjälpa mot uppblåsta magar osv! :)
Tycker att ni ska prova den! Kan ju hjälpa LITE att få ner vikten.. vet inte ska prova nu ett tag framöver. :D
Vet inte riktigt var man kan få tag på dem... kolla internet där ni söker "Cellenzym". Tror nog att det finns i hälsobutiker också men är inte säker! :D
Dessa är dom som jag har hemma! Ska börja ta dem 3 gånger per dag till frukost, middag och kvällsmat. Hoppas det hjälper mot svullen mage och att gå ner i vikt?? :D

Kommentarer
Postat av: en blogg om viktminskning, kost & träning

är det okej om jag länkar till din blogg?:)

2011-02-13 @ 20:15:52
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: en blogg om viktminskning, kost & träning

gränsen på intaget av kolhydrater gå på 20 gram. äter man under 20 gram på ett dygn då hamnar kroppen i ketos och bränner massa fett:) men äter du över det så börjas allt om igen och viktnedgången stå still i typ en vecka:(

2011-02-13 @ 20:44:13
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: Therese

Men jag tränar inte speciellt mycket för tillfället :( vet inte vad det är för fel på mig. Mår illa i princip hela tiden också, eller så fort jag äter...

2011-02-13 @ 21:11:57
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/
Postat av: viktmai

Jag äter enzymer för min mage, matsmältningsenzymer för att vara exakt, nu har jag fått mina utskrivna av en doktor för att jag har för lite enzymer naturligt, vilket har resulterat i uppsvälld mage och magont. Mina tabletter är underbara! jag sväller aldrig upp i magen och jag har kunnat börja gå ner i vikt, vilket inte gick innan jag fick dem :)

2011-05-25 @ 12:21:53
URL: http://viktmani.blogg.se/
Postat av: Cristina CS

Hej ! tack för tipset ... Jag har just beställt Cellanzym

Det är 1 år som jag har provat allt möjligt för att slippa när i vikt :-( hoppas det här kan hjälpa !!!

2011-10-26 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0