Skaffa kontroll... ja tack!

Måste börja hindra mig själv, måste tänka efter en extra gång...Vid 7 tiden så åt jag böngryta med ris. Tog en liten fin portion som jag tänkte skulle räcka. Det var så gott så gick och tryckte i mig en sån portion till! :O ÅH så onödigt!!! Ska snart lägga mig och plugga!
.
Har snackat med e och fått sån inspiration! Tack så mycket vad grym du är! Tycker ni ska kolla in hennes blogg för så duktig, fin och smal! Har fått grym inspiration och motivation nu så nu ska jag FAN klara detta! :D
<3!

Kommentarer
Postat av: Therese

Dock händer det lite för mig nu, dock vill jag ju gå upp till 47 igen när jag börjar träna (och stanna där!).

2011-02-09 @ 21:43:02
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0