Onsdag 28 december

Hej hå!
Kan berätta lite om gårdagen:
Vaknade och käkade frukost och sen gick jag till bussen (ca 10 minuters promenad) sen gick jag o min kompis från bussen till pappa (15 minuters promenad) och sedan gick vi ner igen till min farmor med hunden så de va också ca 15 minuter. Sedan åkte vi till stan och shoppade. Hittadeingenting på rean men fick mig en rosa mjukisdress (WEHO, sån velour ni vet) en munktröja, och en annan munktröja med dragkedja och fluffig päls inuti. MYS! Köpte även en bh för alla som jag har e typ försmå... VILL inte ha störra boobies nu -.-
Fick mig även behövliga saker från HÖÖKS. Dock behöver jag mer haha men får klara mig än så länge. Har ju fått ett nytt stall nu (här hemma) så måste renovera sadelkammaren och sånt så ska göra det såååå fint! :D
När vi kom ner dit blev jag jätte hungrig och trött så för att orka åt vi var sin cheeseburgare. Sedan blev det middag och då åt jag pasta och kyckling i curry. Det var gott men blev mätt så åt inte allt. Sedan på kvällen åt jag två mackor med skinka. Vi hade ju sagt att vi inte skulle äta ngt onyttigt men eftersom vi e som vi e blev det en chokladkaka och lite glass -.- Blev 2 rader choklad o lite glass för min del (och för min kompis). Vi vill så gärna ha ngt gott att äta på när vi ser på film. Borde försöka vänja mig av det....

Idag vaknade vi vid halv tolv vilket var skönt att sova ordentligt. Nu har jag ätit frukost och ska snart dra mig ut till stallet och rida. Ska ju börja sätta igång henne ordentligt oså så ska reida i ungefär en timme och det är ju bra träning!!! :D Sedan efter tänkte jag gå ut med min hund, finns ingen bra runda (eller finns en som är på en timme men vågar inte gå den själv och när det börjar mörkna...) så finns en nere i byn på typ en halvtimme. Det får duga. Sen KANSKE jag tränar crosstrainer om jag orkar. Blir ju mkt träning ändå! :)
Men nu ska jag ut och göra nytta! Skriver in/ut ikväll! :)
Missade VS i förrgår :( Men får se de på nätet! :) Så otroligt snygga kroppar har dom! GENOM att träna... Tänker man så så får man ju motivation till att tränar själv haha,  :D

Kommentarer
Postat av: S

ja eller hur, älskar att se vilken förändring det blir dom är ju jätte tjocka när dom börjar:)

2011-12-28 @ 12:56:38
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: S

SV: ja dom är sjukt duktiga trodde inte ens att så tjocka människor kunde bli så smala som dom blir :)

2011-12-28 @ 16:55:42
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

sv: Okej det låter bra det! man får ju faktiskt lite motivation av att blogga ;) Du kanske inte minns jag hade den inte så jätte länge, verdelos.blogg.se hette den om jag minns rätt. får väl se hur länge jag behåller denna, ibland när jag tänker efter så skäms jag så över att driva en anonym blogg med det syftet att gå ned i vikt. så dåhar jag tagit bort den helt plötsligt. men men, får väl se ;)

2011-12-28 @ 17:32:04
URL: http://sockerhjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: eller hur det är det värsta, tänk om nån kompis skulle komma på en, jag skulle skämmas ihjäl :S

2011-12-28 @ 17:57:58
URL: http://sockerhjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0