Kväll

Ja, var ju ute i förmiddags på 1,5 timmes powetwalk med mamma och syster. Dock vill jag gå snabbare men dom går segare än mig... Men aja det var jsukt gött! Sedan fikade jag o råkade få i mig lite mkt kanske. Så korkad e man jao. Sedan gick vi till mormor och åt kalkon och jag blev mätt, inte FÖR mätt men ändå mätt lixom. Sedan åt jag pyttelite efterrätt. Mådde typ illa så blev inte så mkt. När vi kom hem kollade mamma och jag på film och åt liiiiiite götta. Fösökte att inte ta för mkt o tycker jag lyckades haha!

I morgon blir det att åka och handla. Behöver lite nya grejer så det blir kul! :D Behöver hästgrejer till stallet och till henne och till mig. Sedan skor, smink, kläder osv osv... Alltid en massa att handla. Ska försöka att äta nyttigt och sen bränner man ju när man går i affärer! :D hihi. Sedan ska min vän sova hos mig. Och jag hoppas och tror att vi inte kommer köpa o äta ngt onyttigt efter helgen. Utan vi gör nog någon mat o sen kanske dipp och grönsaker eller popcorn. Vet ej bara det inte blir choklad och chips lixom :)
.
Nu ska jag göra situps och sedan sova!! Upp tidigt i morgon då!
mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0