I know what I want!

Jag vet vad jag vill. Oftast. Ibland. Elelr ska jag va ärlig har jag ingen aning alls om vad jag vill. Jag tror att jag vill vara supersmal. Jag tror att jag vill plugga direkt efter studenter. Eller jag kanske vill jobba? Eller ut och resa och uppleva saker?
Det jag VET helt säkert är att jag vill ha en snygg kropp och KÄNNA mig snygg. Vara nöjd med mig själv. Ibland är jag nöjd, tycker att jag ser helt okej ut. Ibland tycker jag att jag ser för jävlig ut och önskar att jag bara kunde få miljoner och operare mig, typ. Men oftast tycker jag att jag är liiiite för stor. Några kilo mindre hade varit perfekt! Alltså lite tightare och fastare. Inte plöffsig och fluffig.
Det senare har jag fårr många komplianger, mest från killar om att jag är snygg, perfekt kroppsstorlek, fin osv osv. Och jag blir så glad!! Men samtidigt kan jag inte tro dem riktigt men blir glad ändå! Sedan har jag hört flera killar som säger att tjejer inte ska vara fööör smala utan att det ska finnas lite att ta i.
Så jag vet vad jag vill och vad som krävs för att få det jag vill. Jag vill inte, och tänker inte, svälta mig själv. Kommer aldrig klara det och kommer bara må dåligt. Det jag ska göra är att variera min kost och variera intagen och äta nyttigt. Ena dagen äter jag mindre och andra dagen äter jag mer. Sedan ska jag inte äta sötsaker på veckodagarna. Det är så onödigt och onyttigt! Får äta på helgen, MAX 2 dagar. Helst bara en. Och sen ska jag träna MINST tre dagar i veckan. Styrketräning ska jag köta varannan dag ungefär. Inte varje för jag läste att musklerna då inte får chans att bygga upp sig... Vet inte om det är sant?
Ska försöka att inte äta för stora portioner och ta mkt sallad och sånt. Vill få en snygg, tight, hälsosam kropp men ändå ha former! Vill klara detta! Jag VILL få magrutor! Det är något jag alltid velat ha! Inte så mkt men bara lite gran för det är så snyggt!
Finns inte stopp på snygga magar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0