Booooooring

Var ute på promenad med vovven förut vid ett-tiden. Kände mig dock inte så fräsch utan haft ont i halsen och är snorig. Så tar det lugnt idag. Har tyvärr inte ridigt för hästen min har tappat en sko och pappa hade ingen annan :( Hoppas jag kan rida i morgon!
Har ätit två mackor förut också, det ena med ägg och kaviar och den andra med skinka och senap. Gött va det men nu sk ajag inte äta förrän i kväll/senare förrän pappa lagar mat. Han ska göra risotto. Tror inte jag kommer ta så mkt.
Ska iaf dricka mkt te, speciellt för halsen. NU har jag tråkigt och ska nog se på film eller något. Och klockan är bara 4... -.-
Så jävla snygg människa att man blir deprimerad på riktigt! BTW  JAG VILL OPERERA MIG NÄSA!!! bara ilte granna....

Kommentarer
Postat av: dream

jävligt snygg

2011-12-30 @ 02:38:19
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha det vill jag Också göra, och brösten.... :)<3

2012-01-04 @ 00:19:36
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0