Annandag jul: GALEN natt...

Inte galen på det viset haha inte på fest-viset. Men lite galen :D Igår kväll vid 9 la jag mig o såg på film och chattade med en killkompis. När filmen va klar så skulle jag se en till men orkade inte... Så han frågade om jag ville med han och en till killkompis med ut och gå... Ehum... JA det ville jag ju haha så efter lite tvekan så klädde jag på mig så tyst jag kunde och SMÖG ut... HIHI så busigt... Tror inte mamma hörde något alls...
Först gick vi en sväng, bra träning haha! :D det var riktigt mys o vi snackade o sånt. Sedan gick vi o satte oss på en bänk och snackade. Sedan gick vi o satta oss i ena killens bil haha. O vi snackade hela tiden... O efter promenaden började det bli mer o mer personliga samtalsämnen ni vet hahahaha o tilslut var det JÄTTEpersonliga... Aja kul var det iaf! :D Gick in igen HALV 7!!!!!! Helt sjukt! Kändes som värsta filmen typ, att smyga ut mitt i natten för att träffa nån/några utan att mamma ska få reda på de typ. Skit kul!!
Somnade halv 7 då typ och mamma väckte mig runt halv 10 - 10 och nu har jag ätit frukost. En tekaka med julskinka och en activia + ett knäckebröd. Behöver mkt energi för nu ska jag mor och syster ut på en låååång powerwalk! Hoppas det tar typ 1,5 timme! Det skulle sitta väldigt skönt! Igår gjorde jag äver 100 situps. Alltid något.
Och det roliga med dessa killar då va att (vi började ju snacka kill o tjej saker ni vet höhö) och ja typ frågade vad dom tyckte om min kropp och dom bara du är normal blablabla! :D Blev jätteglad... Oså frågade dom om vikten och jag visste ju inte 100% säkert men ville inte säg ändå.. så dom skulle gissa... Dom gissade på typ 56, 58, 62, 64... Jag ba eeuuhm jaa nu vet jag inte hahaha Aja men dom sa att de inte va mkt oså för en tjej !
Tycker det är så skönt när killar säger att det ska va lite kurvos och sånt o inte pinnsmal! :)
Nu blir det Powerwalk! Hare gött! :D
Men det var jätte roligt att va med dom o snacka o sånt även om det var helt galna samtalsämnen... HAHA så underbara är dom!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0