Torsdag kväll

Hej!
Har ätit idag:
  • te, 1 macka, 1 activia (yougurt)
  • 2 kulor glass med strössel
  • Pizza (egen gjord)
  • 2 mackor med 1 ägg och kaviar
  • choklad
Hmm har ju inte gått bra. Men jag vill inte äta så gör lite för då blir jag bara trött och snurig och orkar inte göra saker. Däremot ska jag försöka vara nyttig och träna! MÅSTE seriöst försöka börja träna igen! Äta nyttigt o träna,,, äta nyttigt, träna, nyttigt, träna.... jo men det ska jag klara! Och sen lite gott ibland lixom...
Borde ut och gå och simma och springa och rida och kör crosstrainer! plus situps! Shieet ska verkligen försöka! :D
Förlåt att jag knappt bloggat! Hur går det med er??
.
Fick mens i förrgår oxå så det förklarar förhoppningsvis huvudvärken, magont, stor fet mage och allt sånt! Känns som mina lår växt enormt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0