Torsdag 11 juli

Snart börjar skolan... helvete! Får dock en vecka mer eftersom jag åker till Grekland den dagen skolan börjar... MOAHAHAH härligt! :D
Aja, känner mig mer stressad än någonsin! Dumma doktor -.- Aja får försöka ta de lugnt och göra saker... För nu mår jag illa :(
.
Satte klockan på 9 (ja jag brukar sätta klocka haha) för vill inte sova bort hela dagen men var så trött så halvsov/snosade till 10 o sen tog jag upp datorn. Ser ut som det blir finare väder idag så får vell gå upp snart. Ska äta frukost och sen måla fönster tänkte jag. Måste oxå måla klart tavlorna till stugan! :D Dom blir jättefina faktiskt! En med 3 rosor och den andra med 2 liljor :D Nöjd!
Måste säga att jag ÄSLAKR denna bilden! Så...vacker!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med asfin bild. O skönt att åka till Grekland! Aja du kan ju skriva ikväll hur de gick för dig under dagen å så :D lycka till!

2011-08-11 @ 16:49:39
URL: http://nohunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0