Svar på kommentar

Eftersom du inte har skrivit in din blogg så svarar jag här:
.
Kommentar Av Linda:
Jag tror du är deppig för du äter dåligt. Sluta med att bara leva på mackor och gröt, det är inte ens nyttigt för kroppen kan inte förbränna och må bra om man inte äter varierad kost :) Så ät det som ni äter hemma, även om det är mycket fett. Man ska inte äta sig proppmätt, det är allt som krävs.
Jag har gjort som du och haft ont i magen och varit depp men så började jag äta allt som "normala" människor gör fast dock lite mindre portioner och på så sätt gått ner 5kg och varit glad och lycklig :)

.
Svar:
Då tror du fel för nu äter jag mer än jag brukar så nej det är det inte. Just nu håller jag på att bakar och ska snart äta fläskfilé potatis och kantarellsås o sallad och glass till efterrätt så jag äter vanligt nu. Har inte ätit gröt sen förra veckan tror jag? Och mackor käkade jag till frukost men vadå det får man vell? Igår åt jag ju pannkakor och i förrgår åt jag paj och kräftor o ja vad mer? Korv och bröd åt jag oxå... Hmm Förlåt blir lite irriterad för jag känner när det är på grund av maten som jag blir på dåligt humör eller inte och nu är det INTE det och de som stör mig är att du TROR att du vet hur det är... Blir alltid irriterad när någon tror något som inte stämmer. Har alltid gjort. Aja det är det jag försöker nu, att äta vanligt men mindra portioner och sen träna men hamnar ibland i små svackor och då blir jag sån här. Beror oxå på att det snart är skola, stressar, dåligt samvete och sånt så om detta beror på att jag äter dåligt lär jag spy om jag ska behöva äta mer? ...
Vad bra att du gick ner då och som sagt är det ju det jag vill, äta normal och träna och gå ner i vikt. Men just nu är inte kroppen och skallen med på det men jag svälter absolut inte nu... Äter när jag blir hungrig. Okej? :) Tack för din kommentar iaf, vet att du vill väl :) Kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Åå harry potter e så mysig hihi :D speciellt de äldre filmerna :D



Vad härligt att du haft de så kul i helgen:D



HAHA men eller hur de tänker jag också att man ska klä dom precis lika så ingen ser skillnad på dom:P^

Åå vad roligt :D själv vet jag då inga i min släkt som har tvillingar:P men vem vet jag kanske träffar en man som har det:P

jag är precis som du, vill ha jobb, man o fast inkomst innan liksom så mankan försörja sig men jag vill inte heller va för gammal utan runt 25 tycker jag e lagom:P



hur mår du ikväll?:D

kraamar<3

2011-08-15 @ 19:37:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Linda

Vad bra! Det låter som att du tänker helt rätt nu :)

Jag har följt din blogg länge och du verkar vara en himla go tjej så jag tycker verkligen du ska njuta av livet och inte vikthetsa. Men som sagt, SUPER bra att du kör såhär nu!

Jag är själv född 92 och det är klart att man kan deppa lite då och då pga hormoner osv :)

Bra blogg <3

2011-08-15 @ 19:43:55
Postat av: Anonym

Har du funderat på detox? Man typ renar kroppen från alla dåligt ämnen man får i sig. Eller hur man nu ska säga.



Man får äta massa grönsaker, frukt och typ vitt kött, som kyckling och fisk.



Jag ska själv ska testa det om någon vecka.

Vet folk som har gjort det, och både mått bättre, blivit mindre svullen om magen, gladare och dessutom gått ner några kilo!



Ville bara tipsa :)



Kram!

2011-08-15 @ 21:51:54
Postat av: Myza

Hej där!

Tycker det låter kanon att du försöker äta vad som helst; att du inte äter superlite! Bra tanke där att man ska lägga till träning istället för att ta bort en massa mat :) Lycka till!!

Postat av: maltitol

den visade 62.8 men nu har jag ju hetsat två dagar haha, smart va. men jag är igång igen. :)

2011-08-16 @ 13:45:28
URL: http://maltitol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0