Middag

Klippte gräset här hemme (åkgräsklippare) och sen cyklade jag ner till farmor och klippte gräset där (oxå åk) men sen så krattade jag oxå och körde lite med en gåbar och sen cyklade hem så har vell förbrännt lite! Dock bjöd farmor på fika mitt upp i allt såklart och kunde inte säga nej lixom... Tog ett glas saft och en tunn bit från en rulltårta. Så det blev inte mkt ändå tack och lov! :)
Nu ska jag käka middag, skulle egentligen tagit lax och broccoli men vill ha lite mer protein känner jag så tar lax och ett stekt ägg ist! Får blir bra plus att jag måste skynda mig så då går detta snabbare än att koka upp vatten och broccoli hehehe.
Sen ska vi åka o kolla valparna och i morogn ska jag till läkare!
Puss Måste skynda mig så hinner inte lägagi n bild!! Puss igen<3

Kommentarer
Postat av: ch

vatten och broccoli är ingen näring, men du gör ju som du vill:)

2011-08-09 @ 21:17:42
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0