Lördag

Hejsan!
Igår så målade jag i stugan halva dagen och var sedan med E. Vi gjorde Hamburgare och åt lite gott på kvällen och NÖRDADE Diesney filmer! Så himla underbart! Sen satt vi hela natten och "arbetade" på vårat lilla projekt hihi. Så sen gick vi upp (eller ner) och kollade på fler disneyfilmer och åt frukost. Sov altså ingenting i natt hihi första gången jag dygnat! :D :D STOLT faktiskt haha! Men maten har inte gått så jävla bra det senaste... har mens och tillåter mig att äta. Jag o E var dock ute på en promenad i morse plus att jag red o det är ju bra... Tränar ju typ inget! Just nu är jag i en svacka! Får se när jag kommer ur den!
Ska sova nu för nu e jag trött!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0