jobb Jobba jobbat

HELA dagen! Igår (lördag) så somnade jag runt 11 på kvällen, hade ju dygnat innan men va inte så trött ändå. Pappa väckte mig i morse halv tolv oxh då åkte vi upp till stugan och grejade! Har grejat som fasen dör från att vara stökigt, halvfärdigt, ej renoverat, papper på golven osv osv till att nu nästan vara helst klart! Iaf är det beboeligt! Tyskarna som ska sova o bo där i ca 2 veckor fick hjälpa till lite (vi är ju kompisar med dom haha) med att bädda sängarna oså. Sen så fattas några lister och gardinerna e inte uppe. MEn det är så JÄVLA fint där så jag har lust att flytta dit! HAHA Åh så himla fint är det! Min pappa e duktig hihihi *stolt*
Idag har jag iaf ätit (med lååånga mellanrum -.-):
  • 2 frallor med lite kaviar
  • 1 köpt kycklngsallad med dressing + 1 liten cola
  • 3 mackor med lite kaviar (1 fralla och två limpskivor, inte så stora utan ganska små) + te
Har gått länge o många immar emellan jag åt så de får va. Känns osm de e mkt fast de e ju inte så mkt. Diock inte bra med mackor det är ju så onödigt. Men nu när jag jobbat i stugan får de bli så. Nu kommer de ju dock bli normalare :) Ska försöka vara nyttig igen och träna!!!
.
Dock nu, så har jag ju mens, o shit jag känner mig så svullen! Magen är så svullen och kälekshantagen brukar ju inte vara så tjocka så jag hoppas de e på grund av mensen och inte för att jag blivit fet! Vågar inte väga mig förrän mensen försvinner och jag ätit lite mindre...
I morgon ska jag försöjka äta mindre, blir iaf havregrynsgröt på morgonen för nu behöver jag inte stressa iväg (döför jag tagit macka för det går fortast lixom. Så i morogn blir det gröt och sen kanske lax. Det är ju nyttigt med ägg och broccoli till Tjoho! Sen ska jag nog till mamma och då får vi se vad det blir! Blir på något sätt nästan alltid "hets" sugen där! Vet inte varför der är så jobbigt if! Så fort jag e där så vill jag vräka i mig hur mkt som helst o är hungrig men hos pappa äter jag knappt... -.-
Aja ska sova för vill upp i morogn ganska tidigt :)
Puss på er! Föresten är ni dåliga på att kommentera nu! Jag vet attj ag inte skriver så mkt men inte lätt när jag är upptagen och håller på att greja och njuta av sommarlovets sista dagar! Okej de e 2 veckor (fast 3 för mig) men ändå! Hehe, är lite kul med kommentarer så man blir peppad!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ch

shit vad länge du kan sova. kan typ inte sova för jag är hungrig :P

2011-08-08 @ 07:54:22
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0