Hos fru Doktor...

Vaknade (gick upp...) kvart i 8 och gjorde mig i ordning och åt frukost och sedan gick jag till doktorn. Var där på grund av illamåendet o håravfall som jag haft så länge nu och att min mage e så svullen... Vi pratade lite om allt möjligt och sen så tog dom blodprov, vägde mig och mätte mig (längden) och så. Har inte diabetes och de andra blodsvaren kommer senare. Läkaren trodde att det beror på stress och de gör det säkert oxå. Hon tyckte att jag nog drar på mig skuld och ansvar jag inte borde bära och det ligger nog något i det så därför stressar jag... typ..
Sen så har jag tydligen aldrig fått diagnosen att jag är Glutenalersgisk så det kanske vi oxå ska göra men de bestämmer vi först när de fått alla blodprovs svar. Är lite nervös för då måste jag ju äta normal mat (altså sånt med gluten i) och tänk om jag får så ont hela tiden... Aja får se hur det blir.
Sen köpte jag Trassel på DVD, ÄLSKAR filmen av hela mitt hjärta! HAHA Sen så köpte jag världens finaste spegel med ram. Ni anar inte hur mkt jag älskar såna speglar! Det är en stor vit ram runt med mönster så ska den se lite sliten ut! Älskar det och seriöst mitt hjärta dunkar extra hårt när jag ser den HAHA så knäppt xD :D
Sen så fikade jag, mamma och syrran hos mamma också och de va mysigt :) Tog 1 bulle och 1 hallongrotta + te.
.
Nu har jag äver städat och ska städa mitt rum med för det ser ut som in i helvete... Funderar på att baka oxå och sen träna. Ut och gå eller crosstrainer?? Hmm inte kul att gå ut själv men vill inte bli för svettig så då e de ju bättre... Får se sen för tyskrna kommer nog hit en stund oxå ikväll så därför jag vill baka så dom får något :D hihi.
Snart kommer hälsotips upp!!!! pussar<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja ridolyckan. Jag och min häst racade med en min polare och hennes häst i en uppförsbacke. Och i uppförsbacken så bockar min häst väldigt djupt så jag flyger fram och hästen springer över mig. Och sen efter det så blev jag rädd för stora djur. Nej jag klarade det inte :-( dagen gick åt helvete. Men nu har jag inget val. Så :-) går det bättre för dig idag då?

2011-08-10 @ 17:24:06
URL: http://nohunger.blogg.se/
Postat av: camilla

hur känns de nu efter att du vart hos läkaren?



men eller hur? jag börjar nästan få panik typ hehe tänk om man aldrig hittar den rätta? jag vill inte leva ensam :/



ååå nää vad underbart att snart få valparna hihi:) hur gamla är dom nU?

2011-08-10 @ 17:36:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: ch

låter som en toppenide! stöttar dig till tusenom du för så som du skrev!!!

2011-08-10 @ 23:31:44
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0