Greja<3

Nu är Greja här hemma hos oss. Hon springer runt och busar och har redan kissat inne 3 gånger trots att hon varit ute typ 4 varav en av dem var i typ 15 minuter... hmm hahaha men hon e helt fantastisk! Måste visa bilder om ni vill se! :D hihi
.
Idag har jag ätit:
  • havregrynsgröt + te
  • 2 korv med bröd (ketchup och senap) + lite oboy
  • 1 persika, 2 små mackor med kaviar + te
Varken nöjd eller missnöjd. Har inte ätit så överdrivet mycket, inte blivit proppmätt lixom oså. Missnöjd för att inget av det är nyttigt förutom persikan lixom. Psst... aja orka bry sig haha eller ah skit sam.
Puss nu ska jag gosa med Grejjjjjaaaa :D <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är det schäfer tiken? Jag har själv en bruksschäfer tik på 1,5år. Bilder! :)

2011-08-18 @ 08:33:30
Postat av: Skywalker. blåmärken i mitt huvud.

Var har din header försvunnit?

2011-08-21 @ 01:04:57
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0