...

Mår inte så bra... Känner mig nere, stressad, elak, tjock, finnig, dum, korkad, klumpig och allt som går att kännas. Dock är jag ju i princip allt av de så kanske därför det känns som de -.-
Åh! Aja har ätit rätt ok i helgen... Inte vräkt i mig någongång och blivit så mätt att det är obekvämt eller så. Sov hos E fredag och lördag så ärför jag inte bloggat... Det bliv ju dock choklad och fil och frosties och sånt men aaa... Idag har jag ätit:
  • Frukost hos E : 2 små bagguetter med skinka och gurka, 1 skål fil och frosties, 1 glas juice
  • 4 pannkakor med glass och hållonsås
  • 4 mackor med kaviar, te
Rätt okej men dumt för det är varken nyttigt eller sm¨och fler portioner så nej kansk inte alls nöjd! Åh de regnar en massa och de e grått och trist och sommaren är snart slut och jag ORKAR INTE!!! Seriöst!
Helvete!

Kommentarer
Postat av: Myza

Ja, du... när man har utvecklat bulimi till den grad jag har gjort handlar det om regelrätt beroendeproblematik; ett missbruk helt enkelt. Inte bara att sluta över en natt. När det gått så här långt VILL man hetsäta och spy... Men jag har sökt hjälp och väntar nu på kallelse till SCÄ (Stockholms Centrum för Ätstörningar) som ska komma någon gång i augusti.



Varflr tycker du att dian ben skulle se snyggare ut om de var "tajtare och smalare" som du säger? Jagt ycker du är helt superfin; du skulle inte alls vara finare som mindre!! Var nöjd me dig själv och FÖRSÖK intala dig själv att det kanske fakltiskt inte handlar om vad DU själv innerst inne tycker, utan om hjärntvätt... vi är ju alla drabbade av den... Vi får det insmockat i våra hjärnor från dess att vi är nyfödda att det är fult och osexigt att vara tjock och fint och sexigt att vara smal. Svårt att inse att det faktiskt är hjärntvätt det handlar om, men jag vet att jag är drabbad av hjärntvätten. Det första steget att bli av med hjärntvätten är just att medge att man drabbats av den. Hajar du?

Postat av: Felicia

Sv: Åh :( går inte bra för mig heller. Fattar inte vad som händer. Motivationen är HELT jävla borta?! Seriöst, blir irriterad på mig själv. Men så fort jag får sug så skiter jag i allt å ba äter. Aja, vi får fan försöka kämpa på nu. Och jag mår inte heller speciellt bra just nu, känner mig värdelös, men försöker hålla humöret uppe!! Fan vi ska klara dehär

2011-08-15 @ 05:58:51
URL: http://nohunger.blogg.se/
Postat av: anna

hur går det tjejen?

hur mår du?

2011-08-15 @ 10:58:26
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0