Dagens in + morgondagens planering

  • Havregrynsgröt, te, activia, kiwi
  • 1 slät bulle (semlebulle), halongrotta, te
  • pasta och böngryta + morot
  • te, persika
  • chokladkake smat, + 2 rutor -.-
  • knäckebröd med makrillfilé, te
Har gått sådär. Om jag inte ätit så mycket sött och onyttigt hade jag varit riktigt nöjd med dagen! Har sprungit också en massa ute typ fram och tillbaka till stallet och sen en bit mot postlådan oså, inte tränat men sprungit haha... så har rört på mig. Nu känns magen hungrig men ska inte äta så här sent...
I morgon vill jag äta typ såhär:
  • Havregrynsgröt, te
  • smörgås eller knäckebröd med ägg och kaviar, te
  • lax/kyckling och broccoli (?) (beror om pappa vill laga nått...)
  • Kanske något mer litet? Beror på vilka tider jag äter o när jag går upp oså...
Ska även ut o gå med hästen i morogn så det är ju bra... och sen kanske nån mer träning :) Var så sugen idag att gå ut och gå men så jädra kallt! Usch! Vi får se , ska oxå måla fönstren till stallet! :D O kanske åka till stugan där tyskarna bor nu! hihi :) Måste oxå stressa ner... :(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken tur att du lyckats att inte skada dig iaf! Nej jag skadades faktist inte så jätte illa, lite grann då, men inget som bestod idag. Men blev väldigt väldigt rädd. Jag vet inte vad det var, men hela situationen efteråt var panik. För hästen sprang iväg och vi letade efter den hela kvällen. Och aa, allt va katastrof. Nej jag hade hästen på foder bara!

2011-08-11 @ 03:27:27
URL: http://nohunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0