8e juli

Vaknade och har grejat lite nu! Nu äter jag frukoat, havregrynsgröt och te. Till lunch blir det nog ocå havregrynsgröt och sen ska jag till mamma och hon skulle göra nån mat så hoppas det blir lax eller nått. Nu efter drygt en vecka med "normalätande" och godis och en massa bröd o mensen så ska jag nu ta nya tag igen och köra på! Ska äta minst 3 gånger per dag, typ 2 havregrynsgröt och en middag. Sen MÅSTE jag träna! Plus att jag ska rida då! :) Har bara 2 veckor till Grekland och 3 veckor till skolan... Bajs röv helvete kommer komma tillbaka som en fet gris...
Aja ska snart ut och rida och sen ska jag åka till stugan och sen till mamma. Då kommer jag få lite promenader och sen kan mamma och jag kanske ut och gå ikväll :)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men...känns inte så bra. eller om jag skulle stanna här skulle det vara lugnt men...åh...

2011-08-08 @ 14:02:15
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0