2 veckor

Okej. Nu så har jag bestämt mig. Precis just nu denna minut, sekund... nej okej haha. Men fram till jag reser till Grekland så ska jag i princip BARA äta havregrynsgröt. Kommer blir vissa undantag det vet jag, som till helgen till exempel då jag ska sova hos E och vi ska på nån bryggfest kanske och sen på lördagen ska hon till mig och vi ska på en fest som alltid är här i denna stad eller samhälle här vi bor. Så då lär de ju bli kräftor och lite godis men äter jag bara havregrynsgröt innan så får de gå. Men ska försöka att bara äta havregrynsgröt och om mamma eller pappa ska göra nån mat får jag vell äta men ska som sagt försöka. Sen om jag blir för sugen på riktig mat så kan jag äta lax o broccoli! Sen frukt kan jag kanske äta oxå! Men ja, Havregrynsgröt it is alltså! Ska oxå träna och försöka gå ner i vikt!
Så jävla snygga! Vill ha Nicoles (hon heter vell de??) mage och kropp!!!! Så snygga och grymma! <3333

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!!!!!! Det är "Michelle" dontfail, du vet. Har en ny blogg nu. Med mitt riktiga namn Felicia. Är fortfarande inne här varje dag hihi :) aja tänkte bara berätta det! <3

2011-08-08 @ 23:29:35
URL: http://nohunger.blogg.se/
Postat av: Lina

havregrynsgröt. är det gott? jag har nog aldrig ätit det men funderar hela tiden på att prova, men vågar inte... haha!



du är fin. puss!

2011-08-09 @ 11:59:47
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: ch

de kan du inte göra! du fåt inte i dig de kroppen behöver om du äter sådär. och kroppen sluta fungera med alla organ, förbränning osv om du bara äter en sorts mat. du slår ut viktiga funktioner. googla, läs böcker eller helst prata med en dietist, de där är fel viktminskningsmetod, och du går nog inte ens ner i vikt med tanke på fel kost. ät gröten till frukost så står du dig stadigt till lunch, vidare mellanmål, middag, kvällsmål.

2011-08-10 @ 06:20:16
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0