12 juli. Fredag

Idag ska jag först kanske rida, sen vara med tyskarna och bada oså och sen ska jag åka till E. Vi ska kanske ner på nån fest vid bryggan men vet inte om vi orkar haha, annars blir det mys med film oså! I morogn är det stora grejer som händer. En typ av fest som är 1 gång om året som oxå är en tävling. Eller tävlingen är under dagen och festen är på kvällen men vi kanske ska gå ut på kvällen men kanske inte. Får se. Så kommer antagligen inte kunna skriva förrän på söndag.
Ska tjata på henne att vi ska ut på en promenad oxå! Ja de ska jag de blir mys hihihihihi
Mår illa som av bara fasiken :( Blä!
Får ner o äta frukost... funderar på att väga mig men vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0