Tränat!!

Körde 35 minuters crosstrainer och förbrände 230 kCal. Min puls vart 29x4 = 116 slag/minut. Vet inte om det är bra eller inte men kan ju säga att jag inte körde så hårt faktiskt. Det är ju väldigt varmt oså. Men brände 200 kCal på 30 minuter så de övriga 5 minuterna brände jag 30 kalorier. Även om jag ätit mer än 300 kCal idag ska jag äta lite havregrynsgröt efter att jag duschat! Enligt "reglerna" för dieten så måste man ju träna bort det man "överätit" och jag har nog inte ätit över 200 kalorier för mkt :) Så känns bra! Har ju arbetat i hagen o bärt en massa o det förbrände säkert en massa och sen så promenerade jag till stallet och tillbaka så allt har jag rört på mig idag! Ska bara göra MINSt 100 situps innan jag lägger mig. Måste göra 600 tills fredag och eftersom jag missade det igår får jag utöka lite i snitt tills dess :) HIHI

Kommentarer
Postat av: Althea

Jag vill också ha en crosstrainer!

2011-04-25 @ 20:43:31
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0