Torsdag 14 april

Hej!
Förlåt för dålig bloggning men igår var jag med kompis och idag har jag inte orkat. Har inte gått så bra med mat o träning så -.- Skulle ju tränat igår men min kompis hängde med mig hem så blev inte av. Ändå träning jag fått denna vecka är promenader o de e ju bättre än inget. Fast idag joggade jag till stallet hihi :D
Har även gjort en massa situps de senaste dagarna o ska börja göra det igen nu :D Nu SKA jag ner!
Börja väga mig typ varje dag och äta nyttigt!
Har ätit nått sött varenda dag denna vecka -.- Men ska träna i morgon innan skola (börjar ett) Och sen på söndag!
.
Mamma bad mig gå in o köpa nått gött tills i morgon kväll efter skolan. Funderar på nått nyttigare alternativ än godis o chips???? Vet ni något??? :)
Ska försöka få med min kompis för o träna inför triathlon i sommar :D Skulle va en kul utmaning :D

Kommentarer
Postat av: c

nötter är iaf lite bättre, kanske exotisk frukt?

riskakor? skorpor? vindruvor?

2011-04-14 @ 22:49:01
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0