Tisdag 5 april

USCH!!!!!!!!!!!!!! Käkade en stor frukost i morse! Sen på lunchen i skolan käkade jag sallad på ett café. Nu när jag kom hem åt jag en massa pizza med kebabsås och jag blev så illamående att jag sprang till toan o försökte få upp det! :S Fick bara upp typ 1 matsked :O Gjorde så ont i halsen och jag ville inte egentligen! Mår bara så illa så skulle vara skönt att få bort det!! :((((( Fan! Ingen mer mat för mig idag!!!! BARA TE!
För att jämna ut det ska jag träna som fan sen!!!!
Sprang ca 1 500 meter på idrotten idag. bra!
Usch mår så illa :( Fan att ja skulle äta pizzan!!!! :S O vet ni det finns en bit kladdkaka o kylskåpet.... funderade ett tag på o ta men inte nu längre!!! USCH!!! Är glad att jag inte äter nått sött iaf! Men vill få upp pizzan NU men ja kan inte/vågar inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh visst är det drygt när man har en massa onyttigt skit hemma som bara ligger o skriker en i öronen! Men det är bara fortsätta kämpa, du klarar det! Och det är mycket bättre att träna bort det än att försöka få ut det.. (och det är mycket lättare att säga så till andra än till sig själv också) men var rädd om dig! :) imorgon finns en ny chans att lyckas! :) kram<3

2011-04-05 @ 22:27:47
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0