Tisdag 19 april

Är trött som ett as! Somnar snart! Försov mig lite i morse och fick slänga i mig frukosten (hade en tanke på att skippa den men visste att tisdagar är jobbigaste dagen i skolan och maten är sen oså!) så käkade snabbt upp gröten och ett ägg. Sen så promenerade jag till skolan och haft långa sega lektioner! Hade idrottsprov oxå o tror att de gick bra. Sen gick jag hem och nu har jag nyss druckit grönt te :) Gott.
Sen vet jag inte vad det blir. Mamma tror jag ska grilla kyckling. Gott, ska nog inte äta något tills dess så det inte blir för mkt... Råkade äta lite för mkt i skolan. Blev potatismos, köttbullar och lingonsylt. Plus lite sallad o bönor.
.
Ska vila nu! Hörs sen!
Kanske tar en pw sen eller om jag tränar zumba! Om jag orkar ställa mig upp ens... -.-

Kommentarer
Postat av: Michelle dontfail

var tvungen att ta bort min blogg... Men du! kämpa på och 0700593924 om du vill prata ut, messa vad som helst. Jag finns på det numret :) <3

2011-04-22 @ 02:31:50
Postat av: michelle dontfail

finns även på "felicia udenius" på facebook :) lånade bara namnet michelle när ja blogga. men då vet du var du har mig iaf! lycka till nu. följer dig här

2011-04-22 @ 02:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0