Tisdag 12 april

Hej :)
Har inte hållit mig till planen idag! Blev en liten frukost (den öll jag till planen!) men sen blev det fika på skolan på ett café och jag tog en varm macka. Sen åt jag en korv med sallad - också enligt planen men hade ju ändå ätit smörgåsen. Sen när jag kom hem åt jag lax och sallad och det va oxå enligt planen men sen åt jag en halv grape, 1 morotskakebit (jag vet att jag inte ska äta något sött på vekodagar men failade denna veckan men ska klara det i morgon och torsdag :D ) och sen te och 1 kiwi och en skål flingor. Failade lite där då men känns ändå rät lugnt :)
Promenerade till bussen i morse och har gått mkt i skolan idag.
Har gjort situps oxå o de e bra.
Morgondagen ser ut såhär:
  • Frukost - flingor, frukt, te
  • Skola halv 11-12 föreläsning (tror ej jag hinner lunch för bussen går halv ett)
  • buss hem och promenad hem
  • Promenad, rida, stallet osv!
  • Träna crosstrainer MINST 30 minuter
  • Böngryta, ris ELLER inga kolhydrater!
  • Plugga!
  • Sova
Så ser min dag ut i morgon typ. Ska träna och äta normalt, inte för mkt, inget onyttigt utan lagom mycket och sen MÅSTE jag träna mer! Hade gympa idag, eller en föreläsnig typ och min lärare sa att man måste träna 2-3 gånger i veckan MINST 30 minuter varje gång för att se resultat! Så måste börja köra 30 minuter igen! MINST! :D Men det klarar jag nog! Måste köra lite mer styrka oxå hemma. Mest magen men även lite ben oså!

Kommentarer
Postat av: c

sv jag känner inte riktigt att det är min stil tror jag, känner inte att jag skulle passa i det, men tycker det är fint på andra!

men jag gillar att ta piercingar över huvud taget, så det är inte det som tar emot, jag vet inte, det känns bara inte som mig att ta i naveln :P



men först får du väl inte träna för mycket för du måste ta det försiktigt med piercingen så huden inte dras för mycket :P och hinner den läka innan sommaren? :)



(jag kom först bara inte ihåg vad det var jag skrivit innan haha x) )

2011-04-12 @ 22:52:13
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Var rädd om dej:)

2011-04-12 @ 22:55:41
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: c

sv ja det är ju det ;)

ja då får du vara försiktig, det är ju så känsligt med sånt :P



haha ja jag är virrig! xD och sen är det ju massa kommentarer och inlägg varje dag om tusen olika saker så ja, det blir lite överbelastning för mig xD haha!

men nu ska jag sova, natti!

2011-04-12 @ 23:10:20
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur är det med dig ida gdå?

2011-04-13 @ 07:26:49
URL: http://slipsens.se
Postat av: camilla

ÅÅ jag älskar också glass, eller de går i perioder :P men för det mesta föredrar jag vanlig vaniljglass :D eller med jordgubbssås :D fast mjukglass och vit magnum e också väldans gott haha, vilken e din favorit? :)



Åå vad valde du för piercing? :D hur lång tid tar de innan de läker? :) hur håller man rent det?

åå jag hade nog svimmat om jag hade gjort det haha^^ fick man bedövning? vad kostar de ungefär? :)



Vad hittar du på idag? :)

Kram

2011-04-13 @ 08:05:45
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy

Det är inte fail att äta en bit morotskaka:D hihi

2011-04-13 @ 12:27:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: anna

Du är jätteduktig!



och ville du ha den där kakbiten, no big deal. Du går inte upp i vikt av den om det händer nångång ibland :)



2011-04-13 @ 14:48:56
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: L

Härligt :) jag va hemma sjuk hela helgen, tråkigt nog :/ men i helgen kommer jag vara samma partyglada galning som vanligt, även om jag är sjuk! haha!



Har inte kollat upp den, men min syster har ju samma (har samma symtom så vi måste ju ha samma) å hon har kollat upp den, läkarna vet inte vad det är å ger henne piller hela tiden som inte funkar, så jag har inte brytt mig om att kolla upp det innan hon fått vettig hjälp.. Men den gör att tarmarna inte tar hand om maten som den ska typ. Magen blir stenhård å stor som en ballong, den gör ont å man mår sjuk illa, är hemma från skolan för illamånedet ibland.. :/

<3

2011-04-14 @ 02:55:49
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0