Söndag kväll

Hej!
Vart med två kompisar igår och idag, dom sov över! Vi gjorde pizza igår och åt lite kladdkaka, chips, drack cola oså. Idag åt vi choklad. Men igår fick jag jätte ont i magen efter pizzan o kladdkakan och gick på toa så vet inte om det gick igenom snabbt eller om kroppen tog upp mycket??????? Aja dansade ganska mkt igår också och sen var jag o red oså. Under dagen hade jag bara ätit 1,5 skålar med fil o flingot och druckit te så åt inte mkt under dagen utan det var på kvällen...
Idag så åt jag två mackor med ägg o kaviar. Drack te till. Sen så blev det choklad. Ganska mkt blev det. vi var tre personer som delade på 2 chokladkakor! :O Plus lite chips.... Dock så stack jag till stallet, sprang lite, stallarbetade, red, o gick och sprang hem så lite träning.... Åt lite kladdkaka som va kvar sen igår med glass till. Så idag har jag inte ätit någon bra mat.... Bara sött typ. BLÄ!!! Har gjort lite övningar nu med för mage, rumpa o lår! GOOD! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo, du har ju rätt. antar att det bara är jag som är för lat för att göra något åt saken. Men nu, NU ska jag ändra mig, det är inte såhär jag vill leva! ska verkligen försöka denna vecka, du är jätte duktig som klarar det och du försänade att äta gott i helgen, det gjorde inte jag!



men ja, precis vi borde ju också klara det om så många andra gör det. Det har du rätt i :)

2011-04-03 @ 23:12:28
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0