Söndag 17 april

Hejsan! :)
Idag vaknade jag upp hos kompis och stack iväg med bussen direkt :P Gick till bussen så fick en promenad och åt inget innan. Kom hem och stack till stallet så fick en promenad till. Nu har jag ätit frukost (kl halv 3 haha) och druckit te och nu måste jag plugga! Blev havregrynsgröt till frukost. Jo just det åt 2 rader mörk choklad oxå -.- så dumt! Men måste verkligen träna sen så bränner vell bort det! Måste plugga oxå för har prov i morgon...
Och nu mår jag illa med :(
.
Igår blev det en massa godis och pizza och skit! USCH!!! MÅSTE TRÄNA SEN!!!!!!!!!!!!!!! ÄR FET!!
I morgon ska jag väga mig igen och ska göra det oftare! Sköta mig bra igen! Klarade ju förra veckan så bra och denna veckan gick åt helvete!
Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0