Skinny Girl Diet

Har funderat lite på dieten och jag kommer INTE köra ABC dieten. Om jag kör en diet så kommer det vara Skinny Girl Dieten som är lite enklare. :)
Om jag kör denna så börjar jag på söndag. Risken är stor att jag failar på påsk dock men då kan jag antingen börja om (men det vill jag inte!!!) eller äter jag inget annat under just den dagen då det är påskmiddag hos mormor oså  kan jag ju typ äta PYTTELITE dagen innan och efter så borde det inte spela så stor roll. Jag menar behöver ju inte följa planeringen EXAKT men jag har den som riktlinje, som mål för dagen :D
Får tänka lite till hihi ^^
Nu ska jag sova snart! Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det där skulle jag vilja försöka mig på! Ska nog ta o göra det på måndag! :) men , lite svårt att räkna ut kalorier ur när man inte har en aning om vad som finns i, men är tvungen att äta det bara :( men ska försöka iaf, kanske är lättare att hålla sig inom det om man har en sån här färdig planering :)



kram, och hoppas allt är bra med dig? :)<3

2011-04-07 @ 22:27:46
URL: http://verdelos.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror jag oxo börjar köra den på söndag ^^

2011-04-07 @ 22:51:14
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: L

tack <3

men varför vill du vara sjuk? du sköter ju maten sjukt bra nu, du kommer gå ner utan att behöva må skit å hamna efter i skolan massor. Man kan gå ner lika mycket som jag gjort nu (på samma tid) utan att må ens lite dåligt.



allt bra med dig förresten? :) <3

2011-04-08 @ 02:07:31
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0