Sjuk

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag har dragit på mig en redig förkylning! Halsen gör ont och min näsa snorar och huvudet värker! Så igår vart jag soffliggande nästan hela dagen och jag orkade inte blogga!
Idag är jag fortfarande sjuk men ska försöka att vara igång iaf! Därför jag inte kunnat träna :( Så typiskt blir alltid sjuk när jag vill träna!
Aja jag ska snart svara era kommentarer<3
I 2 dagar har jag sabbat SGD. Eller igår var det inte så farligt faktisk :D Tror nog att jag hamnade rätt bra! Hamnade nog runt 450 - 500 så de va ju bra ändå. Men dagen innan det failade jag ju men de vet ni ju om... Idag ska jag se hur det går igen :)

Kommentarer
Postat av: Diana

tråkigt att vara sjuk :( krya på dig! <3



sv: jag ville inte heller berätta för någon. eller... jag pratade mycket med min moster innan hon flyttade, så jag berättade för henne. men sen märkte mamma att nåt var var fel jag skulle äta och att jag mådde dåligt så jag hade inte så mycket annat val än att berätta... i början var det jobbigt att hon visste, men nu är det bara skönt för jag behöver inte dölja det på samma sätt längre.

samla mod och berätta för nån som du har förtroende för! <3 sen kanske den personen kan hjälpa dig vidare.



det är bra att du äter något iaf. jag sa likadant, jag äter ju fortfarande... men jag försökte oxå äta lite och träna mer!



lycka till, jag hejar på dig! :) <3



stor styrkekram!

2011-04-29 @ 11:54:36
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Miss Cupcake

Det är jättedumt verkligen för det händer inga under på en dag liksom, och att man går upp eller ner kan bero på så mycket. Men andå klarar jag inte hålla mig borta.. Ska verkligen försöka denna veckan och inte väga mig förrän fredag! Får väl se hur det går, haha.



Usch, tråkigt att bli sjuk. Sånt händer också alltd mig när jag vill träna och när jag är peppad. Men vila dig så ska du se att det fortare går över! :)

2011-04-29 @ 12:00:13
URL: http://misscupcake.webblogg.se/
Postat av: Ana perfect

Sv: Ja de funkar, man känner att de är mer effektiva än vanliga skor. Det känns i rumpa, lår och vader, så skön känsla :)

2011-04-29 @ 12:01:30
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Om du verkligen vill väga 50-55 kg så kommer du klara det :)

2011-04-29 @ 12:06:38
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Diana

aha.. jag kommer ihåg att mamma flera gånger påpekade att jag hade blivit så smal och jag fattade inte hur hon kunde se :o jag såg ingen skillnad liksom..



aah, förstår dig! jag är så feg när det gäller att prata med folk. men jag skrev till min moster, sen pratade hon med mig. dessutom oroar man sig och tror alltid det värsta om hur folk ska reagera. det är inte så farligt som du tror :) kommer nog kännas skönt efteråt bara.



kramisar! :)

2011-04-29 @ 12:28:57
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tråkigt att du blivit sjuk :(<3

krya på dig kram<3

2011-04-29 @ 16:09:08
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0