Morgondagens planering

I morgon börjar jag om igen :) Klarade denna veckan väldigt bra förutom helgen då! Men är väldigt nöjd med måndagen och tisdagen. Onsdagen och torsdagen åt jag lite mer men fortfarande inget sött så de va ju bra :D Fredag, lördag o idag gick ju inte så bra men nu tar ja nya tag inför veckan! :D
Inget sött på hela veckan och så lite som möjligt på helgen!
I morgon så tänkte ja äta ungefär såhär:
  • Frukost: 1/2 portion havregrynsgröt, 1 ägg, te = ca 150 kCal
  • Lunch (i skolan): 2 st pannkakor med LITE sylt! VATTEN!!!! = CA 300 kCal
  • Mellis: 0,5 grape, 1 kiwi = 55 kCal
  • Kvällsmat: ANTINGEN havregrynsgröt ELLER flingor = CA 130 kCal
Hamnar på ungefär 535 kCal om ja inte räknat helt fel??
Ska till mamma i morgon och vet inte om hon ska laga mat? Om hon ska det så kan jag be henne antingen göra varma koppen eller typ broccolisoppa eller nått som det inte är så mkt i. Om jag äter nått mer så skippar jag gröten eller flingorna på kvällen så jämnar det nog ut sig ganska bra :)
Nu ska jag sova! Har sovit alldeles för lite de senaste nätterna och det tar på en!
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: borta

635 blir det :3

Men det ser bra ut :)

2011-04-04 @ 00:18:19
URL: http://visamigbort.blogg.se/
Postat av: camilla

Oj haha då måste du vart kanontrött igår xD



Åå vad gjorde ni för skojsigt? :) va ble v de för filmer?

Jaa, jag hittade en del kläder, pussel o spel, smink osv :) småsaker mest haha!



Åå vad roligt, då måste du vara duktig på o skissa då? :) kan du inte visa lite? :) önskar att jag ockås hade kunnat vara bra på sånt hehe



pussisar<3

2011-04-04 @ 08:13:57
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

sv: ja, jag hoppas ju att jag gör det :P jag måste helt enkelt!



hoppas du haft en bra dag, kram

2011-04-04 @ 17:08:36
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0