Morgondagens planering - SKD 300 kCal

Ska försöka sprida ut dagens innehåll över dagen. Ska till mamma och hon skulle laga mat...Dock så räknas ju inte kalorier från frukt och sånt så får äta mkt sånt :D
  • 0,5 portion havregrynsgröt, 1 apelsin = 65 kCal + (50 kCal)
  • Lunch i skolan - Korv o sallad = 100 kCal
  • Middag hemma - Lax och sallad (tror jag!) = 150 kCal
  • FRUKT!!
Äter jag såhär blir det liiite mer än 300 kCal. Men har jag tur så kommer inte lunchen och middagen innehålla så mkt. Jag orkar inte kolla upp exakt men tycker ändå det ser bra ut! På kvällen kan jag ta en halv grape och en kiwi och te och så får det vara bra! :D Får se om jag går på en promenad, annars gör jag situps. Har ont i höften när jag går och ont i ryggen när jag gör situps! Det suger!!! :S :( -.- >.< :O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja har gått rätt mkt idag o det är skönt! Både till bussen, på stan (sprungit runt) från stallet osv!
Godnatt! Vet ej hur jag gör i morgon med maten! :O Ska försöka ta lite!

Kommentarer
Postat av: L

sv haha jag var hungrig men kunde inte äta, va skit jobbigt :P



jag mår bättre nu, tror det blir praktik på onsdag iaf :)



Haft en bra helg? <3

2011-04-12 @ 00:57:40
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: camilla

Åå de lät ju kanonmysigt och marängswiss som e sååå gott :D nu ska jag gå o köpa glass bara för det :P äter glass typ varje dag xD



Tog du hål i naveln? gjorde det onte? åå jag e avis, har velat göra de i typ 5 år nu men vågar inte xD tycker det är skitsnyggt. Kan du inte visa bild? :D



Pusssar<3

2011-04-12 @ 08:16:30
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy

Låter bra att du äter litegrann iallafall:)

2011-04-12 @ 10:49:05
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: lith

Im sorry men den mesta lax har betydligt mer än 150 kcal, speciellt om du räknar med sallad i ekvationen.

2011-04-12 @ 17:41:06
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0