Morgondagens planering! day 4 - 500 kCal

Tog inget att äta. Bra! Tog en kopp te ist! Gött!
Nu ligger jag i sängen o vill se säsong 2 av Desperate houswives. Såg ju klart första i morse men den laddar sååååå seeeeeeeegt!!!!!!!!! :( Vill se nu e desperat!! HAHA desperate... desperat... haha you get it?
HAHA förslåt ja e lite snurrig o trött xD Skämt hit o skämt dit! :P
.
Aja i morgon vet jag inte om jag åker till mamma eller inte. Lutar mot det. Snackade med henne i telen föresten om bråket och ja vad ska man säga. Det är som det är. Men därför kommer det nog bli svårt med maten i morgon men är jag smart så klarar jag det! Får ju äta 500 kalorier i morgon! YEY :D HAHA nej men det klarar jag vettu!
Mamma har ju en massa frukt som jag kan frossa i oså kan jag äta middag hos pappa om jag vaknar i tid. Annars äter jag frukost (havregrynsgröt) och sen kan jag ju ta ett ägg. Sen får jag se hur det blir med middagen om jag äter det hos pappa eller mamma... hmmm? Aja jag SKA inte förstöra detta nu när vågen visar mindre o mindre!
OM jag åker till mamma i morgon så kan vi nog gå ut på en pw. BRA för rörde ju knappt på mig i dag! :O Dåligt!
Men ska göra situps nu iaf...
Sen kan jag ta flingor eller havregrynsgröt som kvällsmat. Om vi nite ska grilla nått... Aja jag löser det! Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Althea

Jag har faktiskt aldrig tittat på desperate housewives, men många jag känner pratar om det. Kanske borde börja titta på det? :)



Hoppas du får en bra dag!

2011-04-27 @ 04:46:16
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad skönt :D

Kostar de inte mkt pengar o ha en häst?:P



Nää asså grejen e att så jag äter nu ska jag fortsätta äta sen också för o hålla vikten, skillnaden e att näringsdryckerna försvinner :D men sen om jag ska träna så måste jag öka på maten ytterligare så vi får väl se hur det blir sen, orkar inte tänka så mkt på det nu. Jag vill kunna äta det jag känner för och vill ha utan att tänka hela tiden :D det är mitt främsta mål :D sene litar jag helt enkelt på att kroppen hittar en vikt där den trivs och vill ligga :D

Jag förstår exakt hur du menar, att börja räkna kalorier är mitt största misstag jag någonsin gjort för det sitter ju liksom fast i huvudet. Man vet vad alla saker innehåller i princip och det är så jobbigt att hela tiden tänka på det :/ men de har blivit bättre det har det men ändå sittre de ju där om du förstår? jag vill inte välja efterrätt eller liknande pga av vad som innehåller minst kalorier utan efter vad jag tycker e godast liksom. Önskar också att man kunde spola tillbaka tiden, jag mådde så jäkla bra innan och jag hade snygga muskler haha :D

Pussar

2011-04-27 @ 07:47:06
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0