Morgondagens planering

I morgon så ska jag äta såhär:
  • Frukost - Havregrynsgröt och te
  • Lunch i skolan - kolpudding.. (äter inte mkt pudding och tar lite sallad till), Mycket vatten!!!
  • Middag (hemma) - Räksoppa (MUMS!! Tror att den är nyttig, inga kolhydrater i den iaf :D o ingen grädde!)
  • Kvällsmat - Grönt te, 0,5 grape, 1 kiwi
Det borde inte bli för mkt i morgon om jag håller mig till detta. Ska äta så lite som möjligt i skolan men går lång dag och blir så jobbigt annars men äter pyttelite!!! Ska försöka iaf! Och soppan hemma tar jag en skål! Inte mer! Och sen blir det ingen gröt eller flingor till kvällsmat utan bara frukt! Blir nog bra :) Ska se om jag kanske kan gå ut och gå i morgon med mamma men har prov på fredag som jag måste plugga till... Aja får se annars får det blir en massa magövningar och rumpövningar! Föresten så har jag träningsverk i låren... BRA!! :D
Snygg mage!!!
.
Är lite orolig för på fredag så ska jag följa med en kompis hem och sova där o ha myskväll. Och hon typ sa åh vi kan göra trerätters o en massa mat och kladdkaka med grädde till efterrätt och sen godis eller chips... Okej då blir det en gång denna veckan men faktiskt så vill jag inte ha! Vill äta nyttigt!!! :( Kan ju fråga om vi kn göra fruktsallad ist...men tror inte hon vill de. Frågade om vi kunde ha morot o gurka o dipp ist för chips o dipp men de ville hon inte >.< JAG VILL VERKLIGEN INTE NU NÄR JAG KOMMIT IGÅNG OCH BLIVIT AV MED SÖTSUGET OCH INTE VILL HA DET!!!!!!! VAD SKA JAG GÖRA?? SNÄLLA HJÄLP!?!?!?!?
Sa till henne att vi kunde gå ut o gå på en kvällspromenad o det verka hon gilla iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0