Måndag, day 2, morgonvikt

Morgonvikt = 62,9 kg. = -0,4 hg :D :D :D
.
Sakta men säkert... ;)
Nej men skönt det börjar gå ner för usch vad jag skäms för denna siffran! Var ju nere på 58 i vikt och vad fan hände? Nu e jag över 60 lixom men ska snart ner dit igen och ännu lägre :D
.
Pappa väckte mig kl 8 o då käkade jag 2 små klyftor apelsin och ett halvt glas juice. Sen gck jag ut och bar ris och kvistar i den nya hagen (vi ska få hem hästarna) så de var ju lite träning :D Men nu är jag inne och äter gröt och dricker te och ska snart gå ut igen! :)
Dagens intag ska bli på 300 kalorier. Svårt och jobbigt :( :/ Men ska försöka klara det! :)

Kommentarer
Postat av: josefine

Du kommer klara det!

Måste bara fråga, har du egna hästar eller något?? :) Kram

2011-04-25 @ 10:22:09
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0