Lördag - Glad påsk!

Glad påsk på er alla! :D
I morse vaknade jag och åt frukost med mamma och min äldsta syster. Tog en halv grape, 1 kiwi och lite mjölk och flingor. Sen vart det elvakaffe hos mormor och då åt jag inget. Tog bara ett glas saft. Nu har jag tagit lite godis men :(
Senare blir det påskmiddag hos mormor. Då ska jag vell äta lagom. Sen skulle de andra få tårta men eftersom jag inte tål det så ska jag få jordgubskräm och mjölk. Det är ju inte så farligt :D Vell????
Det måste iaf vara bättre än tårta!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Fin bild! Ska du äta godis idag då? ;)

2011-04-23 @ 12:49:35
URL: http://slipsens.se
Postat av: camilla

Vad roligt, är de en stor föreställning?:)



Haha bra :D ta en god saftsmak bara ^^ undra vilken som passar bäst?



åå mysigt :) jag var också hos mormor och morfar förut :D sen var jag o handlade skor med syrran och åt lunch, nu ska jag bänka mig på balkongen med cola och godis :D har du fått ngt påskägg iår?:D

Kramar

2011-04-23 @ 16:40:48
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Ana perfect

Hej! Jag ska ha en vikttävling nu när sommaren är på ingång, tävlingen ska endast peppa och motivera. Det vore kul om du ville vara med. Jag kommer att mäta procentuell viktnedgång istället för kilon, det är rättvisast. Om du vill vara med så kan du bara skriva det i blogginlägget "Vikttävling 2011" - skriv då Namn, startvikt och längd. Kram på dig och all lycka till dig :)

2011-04-23 @ 21:16:50
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0