Lördag 9 april

Hejsan! :)
Hade en jättekul eftermiddag/kväll och natt hos min kompis! Skrattade sjukt mkt så om jag inte har magrutor ni vettja fasen inte hur ja ska få de haha ;) Nej men maten gick ganska bra oxå. På skolan åt jag kanske lite för mkt men inget sött. Lyckades stå emot trots att det var nära. Sen hos kompis åt jag en stor och SUPERGOD sallad! Okej det var både dressing och bröd till den men ändå inget sött fortfarande. Sen på kvällen åt jag lite marängswisch och lite choklad och det var vell inte det bästa men kände att det inte gjorde så mkt :)
Idag där emot har det inte gått som jag vill! :( Hade tänkt tt inte äta något sött idag men på grund av att jag kollade fel på busstider så fick kompis och jag en helt timme extra på stan o då gick vi o köpte en chokladkaka och en cola zero som vi delade på. Plus att jag åt frukost i morse som bestod av 3 (väldigt små) smörgåsar!
Mådde jäkligt illa efter chokladen och orkar inte räkna hur mkt det blev men har inte ätit sen dess iaf. Har vart och ridit och gått till stallet och tbx så blivit av med lite iaf :D Tänkte träna senare ikväll efter att jag ätit för nu är jag lite yr och så eftersom jag inte ätit något alls.
Tänkte laga mat nu och det blir kyckling i tacosåsröra och en stor sallad :D Kokar ett par ägg till det med. TIll pappa gör jag ris men det vill inte jag ha!! Onödigt när jag käkade ris igår (på skolan) och redan har fått i mig för mkt! :)
Men blir träning sen ikväll iaf så att jag jämnar ut det lite! :)
Nu ska jag laga mat! Puss hej! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0