Lördag 2 april

Hej!
Pappa väckte mig vid 9 tiden i morse. Somnade vell runt 3 i natt eller nått. Låg o skissade och lyssnade på musik :) Aja nu är jag ganska trött oså men har städad det siste inför ikväll eller ja sen när dom kommer :) Har inte ätit något än och vet inte om jag ska göra det heller. Eftersom vi ska käka pizza, kladdkaka, chips och godis vet jag att det kommer bli så mkt sen och om ja inte äter nu blir det ju inte lika mycket... men skulle kunna äta havregrynsgröt för det är ju mättande och inte så extremt mkt.... Får se ska iaf dricka te!
Hoppas ni får en bra dag! Vet inte om jag kommer blogga mer eftersom mina kompisar kommer snart och då vill jag nog inte riskera att blogga ifall de märker att ja skriver en viktminskningsblogg... HAHA en annan kompis märkte ju de en gång men tror inte hon fatta va det var men hon tog lixom upp bloggen.. :O Vill inte att det händer igen!

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ jag somnade också sent i natt, typ 2 och skulle upp vid halv 5 xD inte så lyckat xD är skit trött nu:P så jag va allt vaken när du skrev xD



du e säkert jätteduktig :D kan du inte spela in ngn o lägga upp på bloggen?:)



Åå hoppas ni har det underbart :D idag har jag vart på ullared hela dagen :D

Vad brukar du skissa? :)



pussis<3

2011-04-02 @ 17:44:38
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: okej vad bra :) nej, men alla dagar går inte som man tänkt sig tyvär. Det är jag väl medveten om. idag har varit en sån dag, en riktig skitdag, och då är det inte ens inärheten av vad det brukar :(

2011-04-02 @ 17:47:24
URL: http://verdelos.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo det är väl så.. :)

nee, den här helgen blev som alla andra helger.. fattar inte vad det är för fel på mig. Det finns inget stopp i mig, jag bara stoppar i mig hur mycket som helst tills jag mår så illa att jag gråter över hur äcklig jag är :( nått fel måste det ju va :S



hoppas du haft en bra helg iaf :) kram

2011-04-03 @ 23:00:17
URL: http://verdelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0