Illamående

Skötte mig hyfsat hos farmor. Åt en laxbit, sallad och lite sås. Och efterrätten bestod av fruktsallad och glass. Tog lite fruktsallad och pyttelite glass. Vi säger att alltihopa gick på ca 300 kCal så kan jag äta havregrynsgröt i kväll så kanske det har blivit lite över men har ju promenerat oså idag så det blir nog bra! :)
Promenerade ju till bussen och sen ner till farmor.
Nu mår jag jätteilla :S Vet inte varför men har hoppat i min onepeace (fast en fake men supermysig ändå och MYCKET billigare) och ska se på desperate housewives :) Kanske tar o dricker lite te!
Borde ut och gå till stallet eller ligga i solen men mår ju så illa!! :(

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja precis. Varför trycker hon ner dig då? eller va e de hon säger liksom? :/ haha men då kan de gå låång tid då innan du pratar med henne igen:P



Nää vädret e ju underbart men ja har vart inne större delen jag med faktiskt:P datanörd som jag e haha^^ fast ja har faktiskt lagat mat också:P

ÅÅ men DH e ju sååå bra :D jag har sett säsong 1-5 :) väntar på att någon ska köpa 6:e så jag kan kolla de med:P för snål för o köpa själv haha.



De va en av tjejerna, minns inte va hon heter:P haha^^

Hur mår du nu? :)

kram<3

2011-04-24 @ 16:37:03
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Ana perfect

Sv: Ja precis! Utmaningarna gäller till varje fredag :) vanligtvis kommer jag att publicera "Veckans utmaningar" varje fredag eftersom att de börjar gälla på lördagar :) lite svårt att förklara men hoppas du förstår :) Kram

2011-04-24 @ 18:52:17
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Tack så mycket :D

2011-04-24 @ 19:27:55
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Ana perfect

Sv: Sötnos! Vad gullig du är som frågar. Klart du får köra crosstrainer om du vill, utmaningarna är frivilliga och jag tycker absolut att du kan köra crosstrainer :) Men det är bra för förbränningen med pw också så ta gärna en sådan om du vill :)



Får man fråga om du bor i Sthlm? Kram

2011-04-24 @ 20:36:31
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0