Hemma från skolan!

Kom hem för en stund sedan och har ätit middag nu som bestod av en tallrik räk och kräftskjärtssoppa och lite knäckebröd. Inga kolhydrater i soppan!! Bra det :) Tror dock den va ganska fet för de va räkost i soppan... Men gör nog inte så mkt :)
I skolan åt jag inga kolhydrater heller :D Eller ja ingen potatis iaf! Tog en kålpudding bit, sås, lingonsylt och sen lite sallad. Blev precis lagom mätt och vart helnöjd!! :D Tog inte två gånger heller :D Samma nu efter soppan, blev lagom mätt :D :D :D Jag känner mig stark!!!
Nu blir det plugg och sen ut på power walk med mamma och sen blir det programmet "du är vad du äter" och få lite inspiration och motivation :D
Ingen mer mat för mig idag förutom en halv grape och en kiwi. Tar en kopp te med sen ikväll!
Men nu ropar matteboken på mig >.< Är nöjd med mig iaf :D :D
Puss!! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Gott :D kålpudding har jag aldrig ätit:P men de låter gott :)



jag o min kompis var på stan en snabbis, fick med mig tre filmer hem haha. De säljer ut på hemmakväll för 19 kr styck så jag har handlat för över 200 där nu :P på olika tillfällen då xD



Åå jobbigt med prov, va håller ni på med i matten? :)

Jusst de det programmet börjar idag :D vet du om man kommer kunna se de på internet?

pussar<3

2011-04-07 @ 18:18:05
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0