Hej!

Idag är det långfredag och första dagen på påsklovet! Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp! Har vart med kompisar och sen varit ute i det fina vädret! Fått lite färg! :)
I morse vägde jag mig och vägde 63 kilo. Sist vägde jag ju 65 så har gått ner o de e skönt! Men är på tok för mkt! :S
Har ätit en massa godis under veckan -.- idag oxå men har ändå gått rätt bra vissa dagar o sen inte lika bra. Idag har jag gått på flera promenader o de e nize!! Ska på promenader i morgon oxå. Blir påskmat hos mormor och kommer nog äta lagom mat och sen inte mkt till efterrätt!!
Sen till veckan om jag bara ska vara hemma ska jag snåla på maten som fan!! I morse var magen helt platt!! :D Fast sen så åt jag gröt o då vart den inte det längre -.-
.
Nu vet jag vad jag vill!!! Ska bli smal och vacker! :D PUNKT! :D :D
.
Nu håller mamma på att göra middag. Ska grilla och de e ju gött men jag är INTE hungrig så kommer inte äta så mkt!

Kommentarer
Postat av: twiggy

Glad påsk fina!:)

2011-04-23 @ 09:07:21
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0