Dagens in/ut

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Har kollat på tv nu på kvällen. Dagens in blev inte enligt planeringen... Tror det kan bero på att jag inte åt någon ordentlig mat igår utan bara en massa skit och sen att jag inte gjorde det idag heller >.< . Så får skylla mig själv! Så frå och med nu ska jag försöka äta lite middag när jag kommer hem så att risken för småätande minskar!!! För nu blev det på tok för många smörgåsar! USCH!!
  • Frukost - 1/2 portion havregrynsgröt, ägg, grönt te = 150 kCal
  • Lunch i skolan - 2 pannkakor, lite majs och morot - 300 kCal
  • 4 limpmackor med smör, grönt te = 400 kCal (?)
  • havregrynsgröt, ägg, avokado och mangoröra = 250 kCal (?)
Hmmmm kommer inte på något mer jag käka... jo lite knäckebröd men orkar inte ta med de nu... Hamna lite över tusen kalorier :( Om jag inte hittat smörgåsarna hade jag klarat de! Men jag är stolt att jag inte åt NÅGOT sött alls för det vill jag inte göra under veckorna och så lite som möjligt på helgerna!!!!
Men en kombinaton av dålig mat och för lite sömn är INTE bra! I morgon gör jag bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0