Dagens in/ut och Morgondagens planering

IN:
  • Frukost - flingor o mjölk, kiwi, te, 0,5 actimell, ägg = 301 kCal
  • Lunch på café - Kycklingsallad (inga kolhydrater) med lite dressing (sås, ej fet) = 300 kCal (VET EJ!)
  • Middag - Hemmagjord pizza med kebabsås (försökte spy upp men fick bara upp pyttelite, mådde så JÄÄÄKLA illa efter att jag ätit :S ) = 500 kCal (kanske mer kanske mindre????
Sammanlagt - 1101 kCal
.
UT:
  • Promenad till skolan = -50 kCal
  • Promenad i skolan, till buss osv = -100 (säkert mer men säger så för att visa mindre)
  • Springa 1 500 m (jogga) = -50 kCal
  • Crosstrainer 30 minuter = - 204 kCal
Sammanlagt - 404 kCal
TOTALT = 697 kCal
.
Känns rätt okej. Har inte ätit sötsaker, har tränat, käkade en nyttig sallad, failade dock med pizzan men jämnade ut det lite med träning och ingen mer mat nu på kvällen!! Usch! :) Men kan inte göra något just nu. Blir att sova nu och up i morgon och träna och plugga och njuta av dagen! Ska försöka att inte äta mkt alls i morgon!!!
Typ:
  • Havregrynsgröt, te
  • apelsin, te
  • böngryta med ris (kanske ris??)
Beroende på hur det känns o vilka tider det blir så kanska KANSKE jag käkar lite linssoppa oxå men den e de inga kohlhydrater i (eller inte mkt iaf, lixom ingen pasta eller ris eller potatis...) men får som sagt se... ska försöka att inte äta mkt! :)
Godnatt ni är bäst stay strong !! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att det känns bättre! :) Och du har ju tränat jätte mycket!:) kram på dig <3



sv: jag praktiserar på ett dagis, de dåliga med det är att jag måste äta lunch med dom :( i skolan kunde jag iaf bara äta sallad, men vill inte att dom ska tycka jag e konstig som inte äter nått när jag är där..

2011-04-05 @ 22:31:33
URL: http://verdelos.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ gumman du får inte börja spy!!



Åå tack för att du tror på mig, hoppas verkligen de vänder till nästa vecka.

Jag var inne på din andra blogg förut o du är ju jättefin ju. DU behöver verkligen inte tappa ngt i vikt gumman.



Åå nomnom, måste göra hemagjord pizza snart :D ikväll ska vi äta klyftpotatis och kött efter syrrans önskemål:P men jobbigt att du fick spykänsla :/ va berodde de på tror du?



Vad händer idag?

pussar på dig <3

2011-04-06 @ 07:57:20
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0